13. dec. 2009

Tak for nu

Nu er det tid til udmarch, præmieoverrækkelse og tak for nu.

Status for dette NM 2009 er:

5 x GULD - 4 til det store hold og en individuel til Susanne.

1 x SØLV - en individuel til Peter.

2 x BRONCE - individuelt til Lillian og til Poul.

Jeg håber, at I har kunne bruge opdateringerne trods det, at jeg ikke altid havde de informationer til rådighed, som jeg kunne ønske. Håber, at I har haft glæde af den live streaming, som svenske Thomas havde sat op.

Nu vil jeg lukke ned, og nyde resten af dette NM 2009.
Glæder mig til at se jer alle live til NM 2010 i Danmark.
...

1 kommentar:

  1. Stort TILLYKKE til jer alle.
    Super fin dækning af NM.
    God tur hjem, håber I har taget fri mandag,så I kan nå at komme jer ovenpå en dejlig, men sikkert også hård weekend.

    Hilsen Gitte med Lezza

    SvarSlet