14. aug. 2011

De individuelle resultater

Små hunde:

Place
Name
Handler
Club
1
Unique
Susanne Prier
(DEN)
2
Mille
Lillian Rose
(DEN)
3
Lova
Richard Isoluoma
(SWE)
12
Dweet
Susanne Prier
(DEN)
15
Chilli
Julie Holten Møller
(DEN)

Mellem hunde:

Place
Name
Handler
Club
1
Frodo
Jari Suomalainen
(FIN)
2
Pantse
Taneli Ikäheimo
(FIN)
3
Linus
Emma Vasko
(FIN)
8
Diesel
Ann-Britt Holmegaard Gravlund-Krat
(DEN)
9
Zinnia
Gitte Hoffmeister
(DEN)
15
Olsen
Tommy Tell
(DEN)
16
Lucky
Pia Metz
(DEN)

Store hunde:

Place
Name
Handler
Club
1
Hitti
Janita Leinonen
(FIN)
2
Vincent
Stina Mattsson
(SWE)
3
Träp
Marianne Karjalainen
(FIN)
7
Nala
Poul Lerche
(DEN)
8
Simic
Sarah Lorentzen
(DEN)
12
Nike
Regin Reinhard
(DEN)
14
Shiatsu
Vivian Nielsen
(DEN)

1 kommentar:

  1. Hei,
    Det var fantastisk, men sant. Jeg fikk et lån på 50.000 €. Jeg er glad for å ha et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å oppfylle mange dokumenter, og det slutter ikke godt til slutt. Men jeg er glad for å møte Guro Elvenes. Jeg var i stand til å få lånet mitt på 50.000 € med en hastighet på 2%. Nå har firmaet mitt det bra, og jeg vil fortelle alle i dag fordi de er raske, pålitelige til 100% sikre. Nå refunderer jeg lånet jeg fikk Guro Finance Home. Du kan kontakte ham og ikke kaste bort tiden din. E-post: guroaletteelvenes@gmail.com

    SvarSlet