16. aug. 2015

Det var NM 2015 - for mit vedkommende

Nu vil jeg lukke mit lille NM kontor ned og vende tilbage til den virkelige verden. Det har været super at kunne følge med på live stream og med online resultatformidling. Det gør det noget nemmere at følge med hjemmefra. MEN hvis jeg skal være ærlig, så ville jeg hellere have været med i Finland, hvor jeg havde fået hele stemningen med. Jeg savner at sidde som del af den danske gruppe og skrive hjem. Håber I trods alt har kunnet bruge opdateringerne.

En stor tak til alle de danske deltagere for flotte løb - det har været en forhøjelse at heppe på jer.

Jeg glæder mig til næste gang, at ag-landsholdet.dk er på banen. Det bliver forventeligt til VM i Bologna til oktober. Men mere om det, når vi kommer tættere på, og vi har noget at fortælle om hvordan og hvornår mere deltaljeret.

TAK for nu.
...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar